8g har tagit över !

hejhejhej :)
jag är astrött, kom just hem från idrottsdagen som höll hus i enskede gård tror jag. vi friidrottade hela dagen. -.- tänkte jag igår, men det var faktiskt ganska kul. jag gjorde allt förutom höjdhopp. asså det är så jävla läskigt :s hahaha, juste, jag träffade vigg där också. (en från mitt kollo) fast vi sa bara hej :P

och i slutet av hela dagen så var det dags för stafett, alla åttor mot varandra. man skulle vara 8 tjejer & 8 killar från varje klass, men vi var typ bara 6 tjejer & 6 killar. så att två t & 2 k var tvugna att springa 2 gånger, och det behövde jag göra :( och jag typ sakdade låret, så jag kan inte gå som en vanlig människa, men men vi vannnnnn !
8G ÄR DEN BÄSTA ÅTTAN ! ;$

fast iofs vi vann ju förra året också så det var väl inget stort haahahah.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0