bakdag .

hemmmmmma :)
asså usch vilet äckligt väder det är idag, men nu är jag i alla fall hemma från att ha varit med lollo, vi var hemma hos henne och bakade, både kanelbullar och muffins, och ja, vad ska jag säga ? inget av dom blev så lyckade (A) hahaha, aja, jag lever.

här kommer lite bilder :



man skulle koka smör ju, men den var inte fingervarm lollo stog med kastrullen utanför fönstret (A) hhaha



bara för att jag är säxigast när jag bakar !



halva bulldegen ,



bärmuffinsarna innan gräddningen :)



bullarna ;)



hahaha, muffinsarna, och nej dom är inte brända, det är smält choklad på ;P



vi råkade hälla för mycket smet i en, så att det blev översvämning ;p haha.
okej, dom kanske inte var så goda, men vi hade iaf sjukt kul ;')
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0