byta-blogg-behov.. HJÄLP !

hejsan, asså jag vet inte vad det är som gör att jag vill byta blogg hela tiden, men något är det. eller asså liksom göra en ny. jag har tänkt på det paula sa, hon har ju sin blogg på ett annat ställe än blogg.se för här har ju alla, hon har på bloggy.se, när jag ändå pratar om henne kan jag slänga in en länk till hennnes blogg: här ! hihi .  och jag kanske också vill byta. men det  känns ändå jobbigt att byta, för  liksom denhär bloggen fyller en månad om 5 dagar :) och så kan jag ju blogg.se hyffsat bra ändå.. men vad tycker ni? isåfall  skulle jag nog byta till devote.se :$ någon som  vet något om den sidan? bra eller dålig? hjälp mig gärna lite ! haha
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0