ensmammm

godmorgon gott folk.
iofs har jag varit vaken ett tag nu, men men . jag vet inte när jag ska träffa fanny & michelle. jag är helt alone nu, så jag har sjukt tråkigt :) så fanny & michelle, skyyyynda er :D hahahah. igår var vi som sagt på ikea, det var typ askul, ;) och fanny var så jävla söt,
Fanny: Asså jag vet att jag har lite konstiga idéer men jag vill höja mitt bord eller nåt ;)
Hanna: Hahaha okej.
och när vi vart där ett tag.
Hanna: Är vi klara nu?
Fanny: Ah, jag ska bara leta efter ett ben.
ahahah, med värsta bebisrösten :) naaw (A)

ja, det var det, men asså hon köpte aldrig något ben, och jag har lovat att inte skriva vad hon köpte, så det tänker jag inte göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0