godmorgon

hej, jag är vaknen,vaknade för ungefär 1 timme och 20 minuter sedan. då jag kollade på mobilen som visade att klockan var 9.42. och då satte jag på filmen High School Musical 1, som jag tittade på igår kväll också. så jag tittar på den fortfarande. och när jag satte på datorn så blev jag helt förvirrad för att den klockan var 9.59. och då kom jag på för att det var för att man skulle ställa om tiden igår ;) smart jag är va ? (A)

juste, som jag skrev för några inlägg sedan är att jag har fått lite mer besökare, jätteroligt. men ännu roligare skulle det ju självklart vara om ni kommenterade. då kan ju jag besöka era bloggar (om ni har nån) och se vad det är för slags människor som läser min blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0