"hannas room make over!"

hejsan hejsan :)
här sitter jag i pjyamas och tittar på OC säsong 1, asbra ! men idag vet jag inte vad jag ska göra, eller jo, titta på OC och kanske åka till ikea. faktum är att jag var där igpr också :) för att jag håller på att göra om mitt rum, så vi köper nya möbler :)



i fredags monterade pappa ner min säng, och i bilden ovan ser vi dens delar som ligger i en kontejner ui återvinningsberget. och igår när  i var på ikea, köpte vi en garderob, en byrå och ett skrivbord. och idag kommer vi köpa resten, dvs sängen, en stol och en spegel :) hoppas att det blir fint.

igår var jag med agnes, vi åt på buger king och mc donalds, hahaha. och så gick vi bara omkring .. haha. nej nu ska jag fortsätta mitt tv tittande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0