hemma och aströttt

hejsan, nu har jag kommit hem från bion, vi var på bio med skolan och vi såg Flyga Drake, den var bra, men sjukt äcklig ;/ hahaha, och i slutet så började jag och fanny tyo "tröttna" så att vi började kommentera allt och började asgarva, så elin (lärare) blev typ sur, och frågade om fanny skulle gå ut, men hon ville inte (A) haha

och så åkte jag med fanny till tekniska högskolan, så följde hon mig till busstationen :) hihi, men på tunnelbanan var det typ värsta äckliga turken som flörta med fanny (a) haha

nu är jag i alla fall hemma, astrött, har tråkigt, och asont i magen, och jag ska liksom på träningen ikväll, vetefan om jag palla, haha, nej jag ska gå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0