nöööjd :)

hejsan, jag är hemma nu, har hjälpt till att rensa lite i rummet eftersom att jag ska göra om helt, och vi ska typ slänga alla möbler och köpa nya :D men iaf, idag fick vi tillbaka hemkunskapsprovet, och jag fick VG+ på hela provet :) och sen på sista VG-MVG frågan fick jag MVG, woho ! och jag är typ asnöjd :) nästbäst i hela klassen :) för paula fick MVG på hela provet, grattis :)

killarna hade tydkligen ett annat prov, som också var svårare enligt dom, så alla utom 2 av killarna hade IG, och dom som inte hade det hade G (: haha, duktiga pojkar som går i våran klass (A) (vi har hemkunskap i halvklass)



fast våran lärare åsa skrev inte ut hela betyget ;s hon skrev typ M istället för MVG, V istället för VG och såklart G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0