skola & plugg

hejsan ,
nu har jag var hemma ett tag, sen typ halv 7 kanske, har tittat på 2 1/2 män, eller jag tittar på det kan man säga eftersom att det är reklam, aja, och så har jag ätit också, jag åt tortillas :) gottgott.

skolan var som vanligt, gympan var inte så jobbig, vi spelade frispy (: (heter det spela frispy? ;p) btw, efter skolan gick jag och lollo hem till lollo och pluggade SO till provet som är på fredag, men vi hann inte riktigt klart, eller asså vi pluggade typ asmycket, men det tog lite tid innan vi kom igång och efter ett tag började vi dansa, för att vi lyssnade på radio :$ så vi har bestämt oss för att plugga imorgon också, hahaha, fyfan vad pluggis jag är (a)
min kusin fyller år idag, grattis!

men nu orkar jag inte skriva mer för tillfället så, bye!

(cp bild)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0