ny blogggg .

hola ! (för alla som inte kan spanska så betyder det hej(a))
det här är min nya bloggis, jag hade en annan innan men den
är lösenordsskyddad, och där skriver jag bara saker som jag själv
får veta, hahaha. så att det jag skriver i den här bloggen kommer
 jag att dela med mig av :$
aja, jag heter Hanna kallas ibland för hansu, född 1994
och bor i sveriges underbara (?) huvudstad stockholm.
det var kanske det viktigaste att veta om mig,
eller juste, jag spelar fotboll också, men ni kommer ju få veta
massa mer om lilla mig, eftersom att hela bloggen kommer handla om mig.



(här är en av alla mina egobilder, fast den här är gammal.
hahaha, en av mina hobbys är just egobilder)

ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0