reklampaus ,

hejsan, sitter här i väntan på att idol ska börja igen efter reklampausen. asså jag hatar jävla reklampauser. aja, när idol är slut början maria werne (vet inte hur det stavas), det är typ en deckare som handlar om fågelinfluensan, en deckare i tre delar. och idag går den sista delen, så om ni inte sett dom två första är det nog ingen idé att kolla på sista. och efter det är det läggdags för mig :$ imorgon börjar jag 8.35, men längsta sovmorgon. tjejerna börjar tidigare med bild, och killarna börjar 9.40. och vi slutar tidigare en annan dag istället. hahaha, logiskt va? (A) aja, nu har jag inget mer att skriva + att idol börjar igen nu. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0