tuiyudfydcgh

jag måste bara säga en sak, dethär med rubriker är inte mig grej, haha. men aja, det kanske inte gör så mycket om man har en dålig rubrik ? btw, nu är jag hemma, jag har just vart hos lollo, vi åt lasagne, pluggade och spelade piano :$ lite gulligt (a)
men denhär dagen var faktikst jättekul, och det var väldigt roligt att dansa. vi dansade typ lite olika danser,  bla magdans ;o haha.  tjejen som lärde oss, eller vad man ska säga vad jättesöt och snäll. sen åt vi utanför dansstudion, för ingen orkade gå till ' en mysig park '.  efter det skulle vi gå till skolan och där dela upp oss i 2 grupper. och när vi hade gjort det skulle man göra en egen koregrafi (?) haha :) och det var faktiskt jätteroligt. min grupp hade typ värsta oseriösa dansen medans den andra gruppen typ var fett seriösa :p hahaha. jag ska ladda upp videosar snart . hej sålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0